- Gaya Tersendiri Digital -

By: D Martoza photo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 2-Aug-2009 22:24 Email | Share | | Bookmark
Yanty & Roslan - Port Dickson

Entry kali ini saya up kan untuk pasangan Yanty & Roslan..di Port Dickson.. dah dekat2 ngn teluk kemang dah nie.. tgk je la ye... tak larat nak taip panjang2 ..di upload pada pukul 6 pagi...





















Photographer bertugas: -
Martoza -(OP)

Editing - Martoza

Berminat untuk dapatkan gambar seperti di atas??

Sebarang pertanyaan atau pun tempahan sila hubungi:

*muhammad afdhal*
Photographer D'Martoza photo (Gaya Tersendiri Digital)
email: mig_dhal@yahoo.com
hp: 017- 3722584
ym : mig_dhal


Thursday, 23-Jul-2009 19:37 Email | Share | | Bookmark
Ina & izat Wedding @ Temerloh Pahang.

Di upload pada pukul 3.30 pagi.. erm.. just enjoy the picture.. blur to write anything..
Album dah sampai ke tangan pengantin da..























Photographer bertugas: -
Martoza -(OP)

Editing - Martoza

Berminat untuk dapatkan gambar seperti di atas??

Sebarang pertanyaan atau pun tempahan sila hubungi:

*muhammad afdhal*
Photographer D'Martoza photo (Gaya Tersendiri Digital)
email: mig_dhal@yahoo.com
hp: 017- 3722584
ym : mig_dhal


Friday, 26-Jun-2009 16:22 Email | Share | | Bookmark
Zeita&K.E - Jeram, Kuala Selangor

Saya updatekan sedikit gambar dari pengantin di jeram , kuala selangor.. Yang lain2.. insyallah.. saya akan update ... jika ada kesempatan masa.. Enjoy.. the picture..























Photographer bertugas: -
nikah + berinai : Junior Photographer - Yon
bersanding + outdoor :- Martoza (OP)

Editing - Martoza

Berminat untuk dapatkan gambar seperti di atas??

Sebarang pertanyaan atau pun tempahan sila hubungi:

*muhammad afdhal*
Photographer D'Martoza photo (Gaya Tersendiri Digital)
email: mig_dhal@yahoo.com
hp: 017- 3722584
ym : mig_dhal


Thursday, 28-May-2009 06:43 Email | Share | | Bookmark
Nikman & Fatehah Wedding

Dan kali nie .. pasangan pengantin Nikman & Fatehah.. nie adalah majlis bertandang.. tapi dah sama macam bersanding kat umah pompuan.. semua ada.. termasuk la 2 org artist undangan dari astro.. artist ke pelawak? yang nie.. kena tanya balik..

Enjoy.. album nie baru je siap .. harap maklum..
























Berminat untuk dapatkan gambar seperti di atas??

Sebarang pertanyaan atau pun tempahan sila hubungi:

*muhammad afdhal*
Photographer D'Martoza photo (Gaya Tersendiri Digital)
email: mig_dhal@yahoo.com
hp: 017- 3722584
ym : mig_dhal






Thursday, 28-May-2009 06:28 Email | Share | | Bookmark
Nasha& Ezzam Wedd

Ni adalah custom album bagi pasangan Linda@nasha & Ezzam. Album dah pun selamat sampai ke tangan pengantin.. Enjoy..

p/s: gambar telah pun di resize dan border hitam dalam gambar ..takder sebenarnya dlm album.. just sebagai guide line saje.. Terima kasih



























Berminat untuk dapatkan gambar seperti di atas??

Sebarang pertanyaan atau pun tempahan sila hubungi:

*muhammad afdhal*
Photographer D'Martoza photo (Gaya Tersendiri Digital)
email: mig_dhal@yahoo.com
hp: 017- 3722584
ym : mig_dhal





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net